Even langs huis? - Reisverslag uit Korsør, Denemarken van Ben Koren - WaarBenJij.nu Even langs huis? - Reisverslag uit Korsør, Denemarken van Ben Koren - WaarBenJij.nu

Even langs huis?

Door: moi

Blijf op de hoogte en volg Ben

29 Juli 2015 | Denemarken, Korsør

Spanning spanning spanning. Er komt een bericht binnen via de satteliet van het hoofdkantoor. Misschien hebben we lading. Vracht ophalen in Moermansk(RU) en dit afleveren in Rotterdam! Ik ben keihard aan het duimen want ik heb een klein euveltje met mijn bankgegevens welke ik niet vanaf het schip kan oplossen. Uiteraard wil ik jullie allemaal ook weer even zien haha. Voorlopig keihard duimen opdat we de klus krijgen!
Keep you posted

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ben

Hey! Ik ben een student maritieme officier aan de HvA. Nu 21 jaar en wonende te Haarlem.

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 3363

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 25 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: