Anker op?! of toch niet. - Reisverslag uit Korsør, Denemarken van Ben Koren - WaarBenJij.nu Anker op?! of toch niet. - Reisverslag uit Korsør, Denemarken van Ben Koren - WaarBenJij.nu

Anker op?! of toch niet.

Door: Nog steeds ik

Blijf op de hoogte en volg Ben

28 Juli 2015 | Denemarken, Korsør

Het is nu Dinsdag en we liggen nog steeds voor anker. Voor mij is dit een goed moment om een voorsprong te krijgen op mijn schoolopdrachten. Zodra ik de tijd en motivatie heb werk ik hieraan....iets wat me wonderbaarlijk een stuk beter afgaat dan thuis. Hetgeen ik nu als schoolopdrachten voorgeschoteld krijg zie ik niet meer als opdrachten maar meer als leermomenten. Je ziet nu eindelijk waar je het voor doet omdat je dingen uit moet zoeken die je eindelijk een keer gaat gebruiken!
Vanmorgen ben ik begonnen met de jongens aan dek helpen. De dekluiken waren beschadigd na het lossen vorige week, dus mijn taak om deze weer netjes in de verf te zetten. Maar tot 3x toe als ik de verfopslag uitliep met een pot verf, begon het te regenen. Ik werd verbannen van de verfopslag omdat ik vervloekt was volgens de matrozen haha. Tijdens lunch was er dan toch een aangename verassing, de kok had oliebollen gemaakt! Helaas nog geen bestemming gekregen, dus we moeten nog langer wachten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ben

Hey! Ik ben een student maritieme officier aan de HvA. Nu 21 jaar en wonende te Haarlem.

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 3359

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 25 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: