wachten wachten wachten - Reisverslag uit Korsør, Denemarken van Ben Koren - WaarBenJij.nu wachten wachten wachten - Reisverslag uit Korsør, Denemarken van Ben Koren - WaarBenJij.nu

wachten wachten wachten

Blijf op de hoogte en volg Ben

27 Juli 2015 | Denemarken, Korsør

We liggen nog steeds voor anker maar ik ben druk handtekeningen aan het verzamelen voor mijn takenboek. Gisteren was de 2e stuurman jarig en had onze kok een taart gemaakt, leuk dat ze er aan boord toch nog aan denken. Vanmorgen een seperator (brandstof reinigingsmachine) overhaald, ik ruik nog naar de olie haha. Ik mocht even snel op internet van de kapitein maar moet nu weer afloggen. Ik hoop dat jullie de storm in Nederland een beetje goed doorstaan hebben, hier aan boord viel het eigenlijk wel mee.
Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ben

Hey! Ik ben een student maritieme officier aan de HvA. Nu 21 jaar en wonende te Haarlem.

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 3358

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 25 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: