het begin - Reisverslag uit Lund, Zweden van Ben Koren - WaarBenJij.nu het begin - Reisverslag uit Lund, Zweden van Ben Koren - WaarBenJij.nu

het begin

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Ben

19 Juli 2015 | Zweden, Lund

Lig ik in bed naast een hele knappe meid gaat me telefoon. "Goedemorgen, met Ben" waarop aan de andere kant van de lijn een bromstem mij erop wijst dat het al middag is in Papendrecht. Goed ik was wakker en toe aan een kop koffie. Eerst maar eens aanhoren wat de beste man te vertellen had. "We hebben een ticket voor je geboekt en overmorgen vlieg je naar Kopenhagen". Kopenhagen it is. Zoals de meeste wel weten ga ik varen op de MV Marit welke zich op dit moment in Denemarken bevindt. Ik bevind me in Kopenhagen en geniet van het laatste momentje WIFI. Ik kan dan ook niet zeggen wanneer het volgende berichtje komt. Eerst maar eens dat kopje koffie en dan op naar me nieuwe huis. MV Marit here I come!

  • 20 Juli 2015 - 13:06

    Inge Pannekoek:

    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ben

Hey! Ik ben een student maritieme officier aan de HvA. Nu 21 jaar en wonende te Haarlem.

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 3365

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 25 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: